20 Απριλίου 2024

ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ: Κινητικότητα 2021 (Α΄κύκλος). Τεράστιες οι ανάγκες σε Μηχανικούς – Επιστολή διαμαρτυρίας Διπλ. Μηχανικών για την πολυετή αναμονή καταβολής της σύνταξής τους.

Δελτίο Τύπου σχετικά με την κινητικότητα 2021 (Α’ κύκλος)

Παραμένουν Τεράστιες οι ανάγκες σε Μηχανικούς

Μια απλή ανάγνωση του καταλόγου των διαθέσιμων θέσεων για απόσπαση ή μετάταξη μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (ΕΣΚ) και για το 2021 (Α’ κύκλος) επιβεβαιώνει πλήρως αυτό για το οποίο φωνάζουμε, διεκδικούμε και αγωνιζόμαστε. Την ανάγκη χιλιάδων προσλήψεων μηχανικών με μόνιμες και σταθερές σχέσεις εργασίας.

Το σύνολο των διαθέσιμων θέσεων είναι  11.392 (12.221 το 2020) και κατανέμονται ανά κλάδο σε 2.024 ΥΕ (από 1.704), 3.763 ΔΕ (από 3.902), 1.989 ΤΕ (από 2.153), 3.559 ΠΕ (από 4.414) και 57 ΕΕΠ  (από 48). Από τις κατηγορίες ΠΕ και ΕΕΠ αναζητούνται συνολικά από τους φορείς 1.557 θέσεις ΠΕ Μηχανικού (από 1.505 το 2020) που ανέρχονται στο 13,67% περίπου των θέσεων (από το 12,3 % της προηγούμενης κινητικότητας), ενώ υπάρχουν και 350 αιτήματα για ΠΕ Πληροφορικής τις οποίες μπορούν να καλύψουν και ειδικότητες Μηχανικών. Αντίστοιχα, υπάρχουν και 529 αιτήματα για ΤΕ Μηχανικούς.

Προκύπτει σαφώς ότι τα αιτήματα για Μηχανικούς έχουν αυξηθεί παρά το ότι:

(α) πάρα πολλοί Δήμοι και ΝΠΔΔ δεν έχουν ολοκληρώσει περιγράμματα θέσεων και δε συμμετέχουν στην κινητικότητα

(β) κάποιες θέσεις καλύφθηκαν (έχουμε ζητήσει τα σχετικά στοιχεία αλλά δε μας έχουν σταλεί από το Υπ. Εσ.)

(γ) έχουμε επίσης στοιχεία από πολλές πλευρές ότι εκατοντάδες αιτήματα Μηχανικών από Φορείς (ακόμη και Υπουργεία) που κατατέθηκαν στο Υπ. Εσωτερικών δεν εντάχθηκαν τελικά στην κινητικότητα.

Από ανάλυση που κάναμε στα στοιχεία που δημοσιοποιεί το Υπουργείο Εσωτερικών προκύπτει ότι τουλάχιστον 1088 από τα 1.505 αιτήματα ΠΕ Μηχανικών του προηγούμενου κύκλου κινητικότητας (2020) μεταφέρονται αυτούσια στο νέο κύκλο (Α 2021) γεγονός που αποδεικνύει αυτό που ήδη είχαμε αναδείξει ότι η κινητικότητα είναι αδύνατο να καλύψει τα τεράστια κενά που δημιουργούνται (και διευρύνονται συνεχώς) ειδικά στις Τεχνικές Υπηρεσίες. Αυτά στην πραγματικότητα είναι ακόμη παραπάνω μια και πολλές φορές τροποποιείται ελαφρώς η ειδικότητα ή η περιγραφή της θέσης.

Οι πρόσθετοι περιορισμοί που υπάρχουν (σύμφωνη γνώμη Δημάρχου ή Περιφερειάρχη και ελάχιστη στελέχωση 65% στο Φορέα προέλευσης) είναι προφανές ότι απαγορεύουν στη μεγάλη πλειοψηφία των Μηχανικών να συμμετέχουν στη διαδικασία μια και τα αιτήματα τους απορρίπτονται αυτόματα. Καταγράφουν όμως μια υπαρκτή τάση φυγής από πλήθος Υπηρεσιών προς Υπηρεσίες

Επαναλαμβάνουμε αυτούσια την τοποθέτηση μας : Ακόμα και όλες οι θέσεις που εντάχθηκαν στο ΕΣΚ να καλυφθούν με μετατάξεις και αποσπάσεις, οι ίδιες ακριβώς θέσεις θα λείψουν από τους φορείς προέλευσης, δείχνοντας το μάταιο μιας διαδικασίας ανακύκλωσης των ελλείψεων, όπως η Κινητικότητα. Αν συνυπολογίσει κανείς και τον συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό αποχωρήσεων και συνταξιοδοτήσεων λόγω του μεγάλου μέσου όρου ηλικίας όλου του προσωπικού, το αδιέξοδο που έχουμε μπροστά μας είναι προφανές.

Δε θα κουραστούμε να επαναλαμβάνουμε την ανάγκη προσλήψεων Μηχανικών με μόνιμες και σταθερές σχέσεις εργασίας, αποκλειστικά μέσω ΑΣΕΠ.

Θέμα: Διαμαρτυρία Διπλ. Μηχανικών για την πολυετή αναμονή καταβολής της σύνταξής τους.

Κύριοι,

οι παρακάτω υπογράφοντες Διπλ. Μηχανικοί που ανήκουμε στην κατηγορία των υποχρεωτικά διπλοασφαλισμένων (Δημόσιο ως εργαζόμενοι και ΤΣΜΕΔΕ ως έχοντες την ιδιότητα του Διπλ. Μηχανικού), δηλαδή ασφαλισμένοι που έχουμε καταβάλλει εισφορές για κύριες συντάξεις αθροιστικά επί εβδομήντα (70) και πλέον χρόνια, βιώνουμε την πλήρη αναλγησία του Ελληνικού Κράτους και των υπευθύνων του, που με σαθρές δικαιολογίες δεν μας έχουν απονείμει ακόμα την προβλεπόμενη από την νομοθεσία (Ν.4387/2016) σύνταξη παρότι έχουν παρέλθει ήδη πέντε (5) ολόκληρα χρόνια.

Ως γνωστόν ο νόμος για την περίπτωσή μας προβλέπει ενιαία συνταξιοδοτική απόφαση  που περιλαμβάνει α) ανταποδοτικό σκέλος, β) εθνική σύνταξη και γ) προσαύξηση για το χρόνο για τον οποίο έχουν καταβληθεί εισφορές στο δεύτερο φορέα.

Η επίσημη δικαιολογία της μη ύπαρξης μηχανογραφικής εφαρμογής υποτιμά τη νοημοσύνη μας για δύο βασικούς λόγους:  α) από τις 13/5/2016 που έχει εφαρμογή ο Ν.4387 έχουν συμπληρωθεί περισσότερα από πέντε (5) χρόνια, αδικαιολόγητο διάστημα και για τις πλέον σύνθετες εφαρμογές, πόσο μάλλον για τον υπολογισμό της προσαύξησης που πρακτικά είναι δύο πολλαπλασιασμοί και β) γιατί αν υπήρχε η βούληση να ξεπεραστεί η όποια πιθανή δυσκολία!!!, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί  η ήδη υπάρχουσα εφαρμογή στον ΕΦΚΑ/ΤΣΜΕΔΕ με την οποία υπολογίζεται για τους μονοσυνταξιούχους του ταμείου η προσαύξηση του ΕΛΠΠ και της μεταγενέστερης συνέχειάς του, Ειδικής Προσαύξησης (Ν. 3518/2006), αφού αυτός ο υπολογισμός προβλέπεται νομοθετικά και για  τη δική μας περίπτωση.

Κύριοι,

η υπομονή, ο σεβασμός και η εμπιστοσύνη μας στα θεσμικά όργανα της Πολιτείας μετά από αυτά τα πέντε (5) χρόνια κοροϊδίας έχει εξαντληθεί, είμαστε βέβαιοι ότι κάτι αντίστοιχο δεν έχει συμβεί σε καμιά άλλη χώρα, όχι μόνο της Ευρώπης αλλά και ολόκληρου του κόσμου.

Με αυτή την επιστολή, εξαντλώντας τα τελευταία ψήγματα ανοχής μας και έχοντας βιώσει αυτά τα χρόνια εξαιτίας του προβλήματος, προσωπικά και οικογενειακά δράματα από τα οικονομικά αδιέξοδα και τον ευτελισμό του επιπέδου ζωής μας, σας καλούμε να προχωρήσετε στη άμεση επίλυση του προβλήματος.

Σε διαφορετική περίπτωση θα χρησιμοποιήσουμε κάθε νόμιμο ένδικο μέσο σε Εθνικό καθώς και Ευρωπαϊκό επίπεδο (παρά το γεγονός ότι σε αυτό το τελευταίο εκτιμούμε θα διασυρθεί η χώρα μας), διεκδικώντας την άμεση καταβολή των χρημάτων μας και μάλιστα έντοκα, αφού τα χρονικά περιθώρια έχουν ήδη εξαντληθεί.

23 Ιουνίου 2021

Οι υπογράφοντες Διπλωματούχοι  Μηχανικοί

Α/ΑΕΠΩΝΥΜΟΟΝΟΜΑΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ
1ΤΣΑΓΚΟΣΣΤΑΥΡΟΣΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
2ΜΟΥΖΙΟΣΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
3ΜΠΡΟΚΟΣΝΙΚΟΛΑΟΣΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
4ΠΑΠΑΝΙΚΑΣΣΤΑΥΡΟΣΑΓΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
5ΣΟΦΙΑΝΙΔΗΣΛΑΖΑΡΟΣΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
6ΛΟΓΟΘΕΤΗΣΗΡΑΚΛΗΣΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
7ΤΣΟΥΜΑΝΗΣΝΙΚΟΛΑΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
8ΒΑΣΙΛΕΙΟΥΦΩΤΙΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
9ΤΖΗΜΟΥΕΥΑΝΘΙΑΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
10ΤΣΟΤΣΟΣΓΕΩΡΓΙΟΣΑΓΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
11ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΣΓΕΩΡΓΙΟΣΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
12ΑΡΓΥΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣΙΩΑΝΝΗΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
13ΒΟΥΖΑΒΑΛΗΣΙΩΑΝΝΗΣΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
14ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΧΡΙΣΤΙΝΑΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
15ΧΑΛΜΟΥΚΗΣΙΩΑΝΝΗΣΑΓΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
16ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣΘΩΜΑΣΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
17ΔΗΜΗΤΡΙΟΥΖΩΗΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
18ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥΠΑΥΛΟΣΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
19ΤΙΓΓΙΝΑΓΚΑΔΗΜΗΤΡΑΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
20ΦΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
21ΚΑΣΤΡΙΣΙΟΣΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
22ΚΕΛΟΓΡΗΓΟΡΗΣΣΑΒΒΑΣΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
23ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣΣΤΑΥΡΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
24ΤΣΟΥΜΑΝΗΣΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΑΓΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
25ΚΑΛΤΣΙΔΗΣΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
26ΥΦΑΝΤΙΔΗΣΑΘΑΝΑΣΙΟΣΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
27ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣΗΛΙΑΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
28ΜΗΛΑΣΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
29ΝΙΚΗΦΟΡΙΑΔΗΣΑΓΓΕΛΟΣΔΡ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
30ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣΗΛΙΑΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
31ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣΧΡΗΣΤΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
32ΠΑΝΑΓΑΚΟΣΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
33ΗΛΙΑΔΟΥΕΛΕΝΗΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
34ΔΕΔΟΥΣΗΣΣΠΗΛΙΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
35ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣΓΕΩΡΓΙΟΣΔΡ ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
36ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣΑΠΟΣΤΟΛΟΣΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
37ΜΑΤΑΚΟΣΑΘΑΝΑΣΙΟΣΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
38ΜΕΓΓΟΥΛΗΑΛΕΞΑΝΔΡΑΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
39ΚΑΡΙΠΙΔΟΥΧΡΥΣΑΝΘΗΑΓΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
40ΚΑΡΑΛΗΣΝΙΚΗΤΑΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
41ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣΝΙΚΟΛΑΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
42ΨΑΡΙΑΝΟΣΤΗΛΕΜΑΧΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
43ΑΦΡΑΤΑΙΟΥΤΕΡΕΖΑΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
44ΚΡΥΟΥΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΆΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
45ΛΑΖΑΡΙΔΟΥΛΟΥΛΟΥΔΙΑΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

Επισκέψεις: 93

Δημοσιεύστε το αν σας αρέσει